miércoles, diciembre 01, 2010

¿SE LO CREE LLUIS MARIA GIBERT?

Va de braus publica hoy el siguiente post:




En esta foto digna del Gran Dictador, vease la parefrenalia, no recuerda el despacho de Göbels?, en el centro el inefable Lluis Maria Gibert.


Ara ens entenem. Ara sabem el que hem de defensar i ara estem units. Ha costat de reaccionar, però encara hi som a temps.

El president de la Federació, Lluis Mª Gibert ha comunicat que el món dels toros compta amb el suport incondicional de l’empresa Balañá que ha desmentit els rumors sobre la futura venta de La Monumental, a més l’empresa Balaña ha comunicat que recolzarà i participarà en les accions que es dugin a terme per a lluitar en contra de la prohibició.

De la mateixa manera hi ha també un compromís del sector taurí empresarial, de l’associació de matadors i de ramaders per a defensar els toros a Catalunya, sembla que ara hi ha un front comú.

Amb tot això la Federación de Entidades Taurinas de Catalunya, ha manifestat la seva decisió de iniciar la campanya per a sol·licitar una ILP (Iniciativa Legislativa Popular) al Congrés dels Diputats, a Madrid per declarar la festa dels toros, com a BIC (Bé d’Interès Cultural). Aquesta sol·licitud, comportà d’altres mesures que tindrien un efecte superlatiu a Catalunya, com es que els menors de 14 tinguin accés a una plaça de toros, o la llibertat a poder instal·lar places portàtils als pobles que ho estimin.

Per a que aquesta iniciativa es pugui trametre, seria necessari recaptar 500.000 firmes a tot l’estat espanyol, en un termini de 9 mesos. Aproximadament aquesta acció començarà el proper mes de Gener o Febrer i terminaria sobre l’Octubre. En una avaluació inicial, es creu que no seria del tot impossible, ja que a Espanya hi ha 46 federacions taurines i s’estimen més de 2430 penyes taurines.

Amb això ens trobaríem que els toros a Catalunya, tenen més d’una línea de defensa, ja que a més de la resolució que ha de donar el Tribunal Constitucional al recurs presentat pels 50 senadors del Partit Popular, tindríem una ILP presentada pel poble espanyol.

Alejandro Guasch, advocat de la Federació, ha explicat el procés des del punt de vista legislatiu i jurídic, afirmant amb esperança, que finalitzaria quan tots tinguem la llibertat per a poder elegir entrar o no entrar a una plaça de toros.

Yo creo que no, antes el que estaba totalmente volcado en la defensa de la fista segun Gibert era el portavoz del PSOE, ahora despues de quedar con el culo al aire dada la catuaciacion del citado politico, el que esta dispuesto a morir por la defensa de la fiesta de los toros en Catalunya es Balaña, cuando este hombre, grupo o hermanos no hicieron nada cuando era su momento.

Claro han habido las elecciones y un resultado, que si se confirma en las proximas elecciones del estado español puede dejar en nada la prohibición, Balaña ve peligrar la venta de los terrenos,ve peligrar la indemnizacion por la prohibicion 500 millones de euros pedia no? y claro quiere que si tiene que mantener abierta la plaza por narices, pues que los aficionados se dejen su dinero en las taquillas, que hace el astuto grupo empresarial, coge a un desinformador profesional como Gibert, le paga y lo hace vocero, por si se confirma lo peor para ellos, que quieres que te crea Gibert ¿Engañar no cansa?.




3 comentarios:

Judas Iscariote dijo...

Por lo que cuentas, no me extraña, que los 7 magnificos quisieran a toda costa traspasar la fiesta a cultura. Deben estar hablando con Salvador Tavora, para poder actuar, pero sin toro, si puede ser,
no sea que salga bravo, aunque impresentable y deje con el curo al aire a todo el escalafon, como le paso al "artista" de la Puebla.

La condesa de Estraza dijo...

No me entero muy bien de qué va la vaina, paso pitando, pero realmente la foto mete miedo.

La condesa de Estraza

EL CABALLERO NEGRO dijo...

Judas no pero lo acabran logrando, no lo dudes.

Sra Condesa casi mejor que no pispe estas miserias de Catalunya, le asegura que se ahorra un buena vomitada, y no olvide que Gibert estuvo fichando gente de la Asocion el Torpo de Madrid para su desinformativo y tendencioso programa, dos los tentados, uno no pico y otro si, son amigos suyos, y uno amigo mio tambien y el otro conocido.

Por esta condicion obvio publicar sus nombres.